Dag 18: Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Marion Schut - WaarBenJij.nu Dag 18: Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Marion Schut - WaarBenJij.nu

Dag 18: Adelaide

Blijf op de hoogte en volg Marion

25 September 2015 | Australië, Adelaide

Vandaag een vrij te besteden dag in Adelaide. Even een goede nacht gemaakt en daarna de stad verkend. Er is voor het eerst sinds langere tijd weer WIFI , maar ik merk dat ik niet de rust kan vinden om veel tijd aan het internet te besteden, ik wil de stad in! Ik kom beneden 3 mensen van de groep tegen en we besluiten samen te gaan.We slenteren wat door de stad, langs de parken en de winkels en mooie oude gebouwen en eten onze lunch op een bankje in de zon op het Victoria plein. Ik koop de eerste souvenirs want, ook al wil ik er niet aan denken, ik ben over de helft van mijn tot nu toe zo prachtige reis.
In de middag nemen we een tram richting het glenelg strand. Lekker even uitwaaien.
' s Avonds na het eten met een deel van de groep lopen Koen en ik nog even de stad in om mooie foto's te maken. Ik dresseer wat eenden op een rijtje zodat Koen de foto van de dag kan scoren; silhouetten van eenden tegen een prachtig verlichte brug. Graag gedaan. Na een borrel bij het mooi ingerichte Jamie Olivier restaurant ga ik weer mijn bedje in. De dagen vliegen! Wat een leuk stad is Adelaide!
Morgen verder zuidwaarts, richting Melbourne. A.s. zondag ga ik mijn neef bezoeken die daar in de buurt woont, ook weer een leuk vooruitzicht !

  • 25 September 2015 - 19:37

    Henriette:

    Ik ben weer blij met al die leuke verhalen; ik heb ervan genoten en wil straks graag inschrijven op die foto-avond!

  • 25 September 2015 - 21:46

    JokeeneriK :

    Ha Marion,
    Wij hebben net jouw nieuwe reeks verslagen gelezen en dachten met weemoed terug aan onze tijd daar, zeker als je precies die plekken beschrijft waar wij ook zijn geweest. Zo te lezen geniet je net zo intens als wij van die overweldigende, mooie natuur. En wat fijn ook al die dagen met leuke mensen en vol gelach. Nog een hele goede tweede helft, geniet ervan!
    liefs, joke

  • 26 September 2015 - 23:18

    Stella:

    Ja dat vind ik leuk, knap werk eendenfluisteraar!

  • 27 September 2015 - 19:20

    Nicole:

    Zo, nu op naar de oostkust! Hopelijk hebben jullie mooi weer! Wat zien/doen jullie veel!! Geniet ze! Xx

  • 28 September 2015 - 10:10

    Erna:

    Blij van je te horen, wat een belevenissen, zo leuk om te lezen, geniet ervan lieffie, en nog heel veel plezier, dikke kus

  • 28 September 2015 - 22:25

    Anja:

    Heb weer heerlijk mee genoten van je reis! Dank!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marion

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 9532

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 September 2015 - 06 Oktober 2015

Rondreis Australië

Landen bezocht: