Dag 21 Warrnambool Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marion Schut - WaarBenJij.nu Dag 21 Warrnambool Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Marion Schut - WaarBenJij.nu

Dag 21 Warrnambool Melbourne

Door: 360 km

Blijf op de hoogte en volg Marion

29 September 2015 | Australië, Melbourne

Vandaag weer een dagje voorin naast Ralph en dat is mooi want we gaan de Great Ocean Road op. De weg langs de kust naar Melbourne. De beste plek, maar juist vandaag kan ik mijn ogen niet open houden, ik doe het ene tukkie na het andere. Ik denk dat er even geen nieuwe plaatjes in mijn hoofd bij kunnen. De stops tussendoor zijn prachtig en maken me wel steeds weer even meer dan wakker; een ontbijtstop in een leuk dorpje, Bay of Islands, London Bridge, Port Campbell, Loch Ard Gorge en als klap op de vuurpijl de twaalf Apostelen. Wat een natuurpracht! Een lunchstop die echt te kort is om een broodje te eten in Apollo Bay. In de middag zien we onze eerste koala, wat een leuk beest! Ik dacht later dat ik hier mijn foto van de dag had kunnen scoren; 18 fotograferende en 2 filmende mensen onder één boom.
Hier zien we ook steeds meer mooi gekleurde vogels. Via Lorne en Geelong komen we Melbourne binnen rijden. Wat een stad! Bij het hotel wacht Conny op me, de vrouw van mijn neef John. Ik ga een nachtje bij hen slapen en zij gaan me Melbourne laten zien. Na een uur rijden komen we in Hurstbridge aan. Het eten staat op tafel en alle kinderen zijn er met aanhang en nog wat vrienden. Een heerlijke avond, lekker bijpraten met mensen die ik al meer dan 30 jaar niet gezien heb, wijn en goed eten! Leuk ook om hun kinderen Tom, Luke en Kim te leren kennen, wat een leuke mensen zijn dat! Rond middernacht kruip ik mijn bed in. Zus San appt me nog om te horen hoe de dag bij onze neef is geweest. Ik antwoord dat ik te moe ben om te appen, dat ik het later zal vertellen. Niks voor jou' stuurt ze terug, 'zo vroeg al moe en in bed.' Dat klopt. Maar dat is blijkbaar wat zo'n prachtig land en zoveel aaneengeschakelde indrukken met je doen; vermoeidheid met een grote V na al dat genieten met een grote G.

  • 30 September 2015 - 22:11

    Henriette:

    ook familie kan je veel brengen; wat geniet jij daar toch!
    Ik vraag me af of je nog wel terugkomt??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marion

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 9525

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 September 2015 - 06 Oktober 2015

Rondreis Australië

Landen bezocht: