Dag 26 Katoomba Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marion Schut - WaarBenJij.nu Dag 26 Katoomba Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marion Schut - WaarBenJij.nu

Dag 26 Katoomba Sydney

Door: 120 km

Blijf op de hoogte en volg Marion

06 Oktober 2015 | Australië, Sydney

In de ochtend vertrekken we richting Scenic World; een kabelbaan en een Skyrail ( huh, wat is het verschil?) door de Blue Mountains. In de vallei van de bergen maken we een mooie boardwalk wandeling tussen de lianen. Een lekker bakkie op het terras met uitzicht op de bergen. Om 12 uur worden we opgehaald. Ralph heeft wederom een topstek uitgekozen voor de lunch; we kijken prachtig uit op de blauwe bergen.
Dan rijden we verder en komen via de olympische wijk Sydney binnen gereden. Ik ben gewoon in Sydney! We worden al een stuk door de stad geleid en komen tegen het einde van de middag aan bij ons hotel in de wijk Randwick. Hier zullen we onze drie laatste nachten doorbrengen. ' s Avonds eten we met bijna de hele groep in een Indiaas restaurant in Darling Harbour en kijken uit op het prachtig verlichte haventje. Wat een bijzondere avond weer. Omdat het hotel 5 km buiten het centrum ligt zijn we heen gegaan met de taxi en terug lopen we het grootste gedeelte. Zo leer ik de stad vast wat kennen, want ik heb al wat punten gezien waar ik morgen naar terug wil, wat een leuke en ook mooie stad! En ik heb wat tips van Australië kenners in Nederland. Met een aantal mensen drinken we nog iets in een cafeetje en pakken de taxi verder terug naar het hotel. Lekker slapen, morgen Sydney verkennen !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marion

Actief sinds 31 Aug. 2015
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 9530

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

07 September 2015 - 06 Oktober 2015

Rondreis Australië

Landen bezocht: